Radio Białystok | Wiadomości | Wodociągi Białostockie uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Większość spraw będzie można załatwić przez Internet. Po założeniu konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, klienci będą tam mogli m.in. zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące pracy Wodociągów, zobaczyć ile zużywamy wody czy podejrzeć historię wpłat.
"Nowy system wprowadzono również po to, żeby klienci mogli wybrać elektroniczną fakturę" - dodaje prezes Wodociągów Piotr Sokołowski.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta pozwala również na szybką komunikację firmy z odbiorcami. W przyszłości przedsiębiorstwo chce poprzez nową aplikację informować klientów np. o awariach wodociągowych.
Dostęp do elektronicznego biura klienta jest możliwy po zalogowaniu się na stronie internetowej Wodociągów Białostockich. (wsz/mag)
Zobacz też:
Mimo sprzeciwu radnych będą podwyżki za wodę