Radio Białystok | Wiadomości | Wodociągi Białostockie uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Wodociągi Białostockie uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

27.09.2016, 16:38, akt. 16:38

Foto: Wojciech Szubzda
Foto: Wojciech Szubzda

Większość spraw będzie można załatwić przez Internet. Po założeniu konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, klienci będą tam mogli m.in. zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące pracy Wodociągów, zobaczyć ile zużywamy wody czy podejrzeć historię wpłat.

"Nowy system wprowadzono również po to, żeby klienci mogli wybrać elektroniczną fakturę" - dodaje prezes Wodociągów Piotr Sokołowski.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta pozwala również na szybką komunikację firmy z odbiorcami. W przyszłości przedsiębiorstwo chce poprzez nową aplikację informować klientów np. o awariach wodociągowych.

Dostęp do elektronicznego biura klienta jest możliwy po zalogowaniu się na stronie internetowej Wodociągów Białostockich. (wsz/mag)

Zobacz też:
Mimo sprzeciwu radnych będą podwyżki za wodę


PRB
Aplikacja Polskiego Radia Białystok dla telefonów z iOS

PRB
Aplikacja Polskiego Radia Białystok dla telefonów z Androidem

Przeczytaj, zanim skomentujesz



ZNAJDŹ NAS





REKLAMA
Nie Teatr OXFORD DRAMA - koncert

REKLAMA
OiFP PAJACE / RYCERSKOŚĆ WIEŚNIACZA, R. LEONCAVALLO / P. MASCAGNI

Podlaskie Centrum Produktu Lokalnego





źródło: nbp.pl
A TO CIEKAWE
25.04.2024, 09:53, akt. 12:37

Polski złoty ma już 100 lat











źródło: www.radio.bialystok.pl

Białystok FM 99,4 Łomża FM 87,9 Suwałki FM 98,6 Siemiatycze FM 104,1 Białowieża FM 89,4 178,352 MHz (k.5C) DAB+

Copyright © Polskie Radio Białystok