Radio Białystok | Gość | Agata Lewkowska - z Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Białymstoku
Standard hotelu niższy niż ten, za który zapłaciliśmy, obce osoby kwaterowane w tym samym pokoju - m.in. z takimi problemami zgłaszają się białostoczanie do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Jak postępować w takich sytuacjach?
Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
Przykrych niespodzianek nikt z nas nie lubi, a już na pewno nie na urlopie. To spotkało kilkudziesięciu białostoczan, którzy wykupili pobyt w czterogwiazdkowym kompleksie hotelowym w Czarnogórze, a rzeczywistość na miejscu okazała się inna.
Jak postępować w takich sytuacjach? Z Agatą Lewkowską z Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Białymstoku rozmawia Edyta Wołosik.