Radio Białystok | Patronaty | 5. jubileuszowa edycja EastBiz

5. jubileuszowa edycja EastBiz

12.10.2018

12-13 października świat e-commerce znów spotka się w przestrzeniach Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.

źródło: mat. org.
źródło: mat. org.

Bez sklepu internetowego nie ma sukcesu - o tym przekonały się nawet największe firmy z długoletnią tradycją. Lokalny rynek też nie próżnuje i jak grzyby po deszczu na białostockiej scenie e-biznesu pojawiają się kolejni gracze.

Działalność w sieci nie jest jednak łatwa, a o tym, co trzeba robić, aby przyniosła zamierzony efekt, pasjonaci e-commerce usłyszą 12 i 13 października na Wschodnim Forum E-Biznesu EastBiz.

To V edycja największej w północno-wschodniej Polsce konferencji o e-biznesie. 12-13 października w przestrzeniach Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej zgromadzą się właściciele sklepów internetowych, pracownicy działów marketingu i sprzedaży a także wszyscy, którzy zainteresowani są najnowszymi trendami branży e-commerce.

Na liście prelegentów 22 cenione nazwiska:

  • Mateusz Czech z Brand24 i MateuszCzech.pl 
  • Edyta Godziek z SerwerSMS.pl 
  • Szymon Słowik z Takaoto.pro 
  • Anna Czyżewska z DrTusz.pl 
  • Marcin Kociuba  z FreshMail 
  • Katarzyna Baranowska z Fox Strategy 
  • Krzysztof Wieczorek z OEX E-Business 
  • Marek Prudel z Militaria.pl 


Kanały sprzedaży

Najnowsze narzędzia, sprawdzone koncepcje, masa porad i inspiracji - to wszystko i wiele innych czeka na uczestników podczas pierwszego dnia wydarzenia w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Część konferencji skupiona na kanałach sprzedaży dostarczy cennych informacji jak lepiej zarządzać produktem online i zwiększyć ilość zamówień.


Prelekcje najlepszych praktyków z branży:

  • Jak wygrać w Globalnym Ecommerce? (Cyprian Iwuć | skarpetkowelove.pl)
  • GoGlobal - jak skutecznie rozwinąć sprzedaż online na rynku globalnym? (Konrad Zach | Thinkhub)
  • 7 przykazań dla e-biznesu (Łukasz Kierus | Księgarnia TaniaKsiazka.pl)
  • Jak to robią inni, jak to robić dobrze, czyli zarabiaj wysyłając SMS! (Edyta Godziek | SerwerSMS.pl)
  • Direct-to-consumer. Szanse rozwoju marki w e-commerce (Paweł Paszkowski | Allegro.pl)
  • Jak chatboty zmieniają komunikacje w social media i jak wykorzystać ich potencjał? (Mateusz Czech | mateuszczech.pl / Brand24)
  • Dlaczego warto wziąć trud klienta w swoje ręce? Effortless Experience jako sposób budowania lojalności klientów (Marek Bartnikowski | Thulium)


Działania marketingowe

Niezależnie, czy swoją działalność prowadzisz już od wielu lat, czy zaledwie od paru miesięcy, zawsze możesz na różne sposoby wykorzystywać te same źródła budowania ruchu. Na EastBiz dowiesz się o najnowszych trendach w e-biznesowym social media, a prelegenci zainspirują cię do innego spojrzenia na strategię marketingową twojego sklepu podczas prezentacji:

  • eCommerce w stylu StarWars i płonący miecz laserowy Niutona (Mateusz Kowalczyk | E NET PRODUCTION)
  • E-commerce od kuchni, czyli jak ogarnąć ten Sajgon (Agnieszka Lewandowska)
  • Najnowsze trendy vs. sprawdzone standardy - na co postawić w działaniach SEO dla e-commerce (Szymon Słowik | Takaoto)
  • Matematyka na zapleczu e-commerce w perspektywie trendów rozwoju branży (Krzysztof Wieczorek | OEX E-Business)

 

Panel dyskusyjny i After Party

Po całym dniu słuchania praktyków czas poznać ich osobiście na After Party w Kawiarni Muzycznej FAMA. To doskonała okazja, aby zapytać o nurtujące kwestie oraz dowiedzieć się więcej na temat wybranych rozwiązań e-biznesowych. Impreza będzie również zawierała mocny, merytoryczny punkt programu w charakterze panelu dyskusyjnego. Marcin Janczewski (Dr.Tusz.pl), Marek Prudel (Militaria.pl) oraz Konrad Zach (Thinkhub) będą debatować z Przemysławem Soboniem (KIR) o stanie dzisiejszego e-commerce.


Warsztaty

Drugi dzień konferencji to czas na wykorzystanie pozyskanej wiedzy w praktyce. Na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej odbędzie się aż 6 praktycznych warsztatów:

  • Co buduje sklep na zewnątrz, czyli offsite SEO (cz. I) (Katarzyna Baranowska | FoxStrategy i Paweł Gontarek | SEO.ZGRED.pl)
  • Optymalizujemy sklep dla użytkownika i wyszukiwarki - onsite SEO (cz. II) (Katarzyna Baranowska | FoxStrategy i Paweł Gontarek | SEO.ZGRED.pl)
  • Jak przygotować się do kampanii lead generation? (Robert Marczak | robertmarczak.pl)
  • eBiznes Mama - Poznaj Dropshipping (Tomasz Cincio, Dariusz Januszkiewicz | RedCart)
  • Kampanie na Facebooku (Marcin Kociuba | FreshMail)
  • Email marketing bez tajemnic (Anna Czyżewska | DrTusz.pl)

 

Rejestracja

Więcej informacji o wydarzeniu dostępne jest na stronie www.east-biz.pl

Na  Wschodnie Forum E-Biznesu EastBiz zarejestrujesz się na stornie eastbiz2018.pl.

Pełna agenda wydarzenia dostępna jest na east-biz.pl/#program.


Ceny biletów:
▶ 59 zł brutto (cena do końca września 2018, potem 69 zł brutto!) za część warsztatową w WIZPB
▶ 99 zł brutto na część konferencyjną w BPN-T
▶ 129 zł brutto za pakiet konferencyjny (prelekcje + 1 wybrany warsztat).

Liczba uczestników jest ograniczona.




źródło: mat. org. | red: zmj

Patronat medialny: Polskie Radio Białystok



Studio Radia Bialystok

studio

+48 85 744 22 22
studio@radio.bialystok.pl

ZNAJDŹ NAS







Do pobrania Zestaw formatów loga Polskiego Radia Białystok w pliku .zip



FORMULARZ UBIEGANIA SIĘ O PATRONAT MEDIALNY POLSKIEGO RADIA BIAŁYSTOK
Wypełnione formularze prosimy przesyłać na adres: promocja@radio.bialystok.pl
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE




FORMULARZ KONCERTÓW ŻYCZEŃ
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE



źródło: www.radio.bialystok.pl​


Białystok FM 99,4 Łomża FM 87,9 Suwałki FM 98,6 Siemiatycze FM 104,1 Białowieża FM 89,4 178,352 MHz (k.5C) DAB+

Copyright © Polskie Radio Białystok