Radio Białystok | Patronaty | III Targi Grupy Chorten - Festiwal Smaków w Białymstoku

III Targi Grupy Chorten - Festiwal Smaków w Białymstoku


150 wystawców zaprezentuje swoją ofertę w czwartek, 19 września podczas III Targów Grupy Chorten - Festiwal Smaków w Białymstoku. W planie jest także debata o przyszłości polskiego handlu z udziałem m.in. prezesa Mlekovity Dariusza Sapińskiego i Michała Mrowca, wiceprezesa Kompanii Piwowarskiej. Dzień później grupa partnerska zrzeszająca już niemal 1700 sklepów obchodzić będzie jubileusz 10-lecia.

źródło: mat. pras.
źródło: mat. pras.

Targi Grupy Chorten to największe wydarzenie branży spożywczej w północno-wschodniej Polsce, a w tym roku zajmą jeszcze większą powierzchnię niż w poprzednich edycjach, bo cały poziom 0 Stadionu Miejskiego w Białymstoku wraz z częścią zewnętrzną.

Swoje nowości i dobrze znane już konsumentom produkty zaprezentują czołowi producenci obecni na polskim rynku. Na stoiskach spotkać będzie można przedstawicieli takich firm jak Kompania Piwowarska, Mlekovita, Mlekpol, Piątnica, Sokołów, JBB, Unilever, Wedel, Maspex, Kamis, Nestle, Tchibo, Prymat, Fortuna, Hortex, Coca-Cola, Frito Lay, Koral, Storc, Mondelez, Froneri, Roleski, Podravka, Calsberg  i wielu innych topowych marek. Wystawiać się będą nie tylko producenci żywności, ale także dostawcy usług dla biznesu, oferta targowa skierowana jest bowiem do właścicieli sklepów partnerskich Grupy Chorten, którzy liczyć mogą na atrakcyjne ceny przy zamawianiu towarów.

Oprócz części wystawienniczej, warto też zwrócić uwagę na to, co będzie działo się na scenie. W samo południe zaplanowano debatę o przyszłości polskiego handlu, w której udział wezmą przedstawiciele branży spożywczej, prezesi polskich sieci handlowych, samorządowcy i eksperci. W roli gospodarza na panelu dyskusyjnym wystąpi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

W dyskusji swoim doświadczeniem i opiniami podzielą się także: Michał Mrowiec, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, Marek Bodynek, prezes zarządu sieci Arhelan, Wojciech Grzeszczak, prezes zarządu spółki Elita Kupców, właściciela sieci Limonka działającej na Pomorzu, Artur Kosicki, marszałek województwa podlaskiego, Rafał Rudnicki, wiceprezydent Białegostoku, Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita oraz Krzysztof Żukowski oraz kanclerz Loży Białostockiej Business Cente Club.

Czy obecnie konsolidacja to konieczność, jeśli chodzi o sklepy z polskim kapitałem, jak polityka producentów i dystrybutorów przekłada się na funkcjonowanie rodzimych sklepów, czym taki sklep może się wyróżnić na tle zachodnich dyskontów i supermarketów – to tylko niektóre zagadnienia spotkania.

- Chcemy, by nasze targi były okazją do poruszenia istotnych kwestii dla polskich detalistów, którzy muszą wiedzieć, jak kształtować się może rynek i jak mogą działać, by ich sklepy były atrakcyjne dla klientów – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Wśród licznych targowych atrakcji przewidziano pokaz kuchni japońskiej w wykonaniu Mariusza Olechno, sushi chefa sieci restauracji Koku Sushi i pokaz ręcznego robienia słodyczy przez manufakturę Cukier Lukier. Będzie też coś dla fanów sportu - spotkania z zawodnikami futbolu amerykańskiego i bokserami, w tym z Kamilem Szeremetą, mistrzem Europy wagi średniej oraz pokaz łucznictwa konnego w wykonaniu wielokrotnej mistrzyni Anny Sokólskiej z klubu AMM Archery.

W targach Grupy Chorten bierze średnio bierze udział ponad tysiąc uczestników, ale równie dużym wydarzeniem będzie jubileuszowa gala "Złota Dekada Grupy Chorten" zaplanowana na 20 września, także na terenie stadionu w Białymstoku. To okazja do posumowania 10 lat działań na rzecz integracji polskich kupców i docenienia najlepiej współpracujących sklepów, producentów i dystrybutorów.

- Na gali przyznamy nagrody zarówno za współpracę w minionym roku, jak i tym partnerom biznesowym, którzy są z nami od początku i dzięki nim Grupa Chorten mogła rozwinąć się tak dynamicznie w ciągu tych 10 lat. Wszystko zaczęło się od wizji i pierwszych spotkań z kontrahentami na zapleczu jednego ze sklepów,  startowaliśmy od tworzenia grupy na Podlasiu, a dziś jesteśmy już na etapie budowania zasięgu ogólnopolskiego – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny grupy Chorten.


źródło: mat. org. | red: zmj

Patronat medialny: Polskie Radio Białystok



Studio Radia Bialystok

studio

+48 85 744 22 22
studio@radio.bialystok.pl

ZNAJDŹ NAS







Do pobrania Zestaw formatów loga Polskiego Radia Białystok w pliku .zip



FORMULARZ UBIEGANIA SIĘ O PATRONAT MEDIALNY POLSKIEGO RADIA BIAŁYSTOK
Wypełnione formularze prosimy przesyłać na adres: promocja@radio.bialystok.pl
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE




FORMULARZ KONCERTÓW ŻYCZEŃ
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE

26 września 2019

źródło: mat. org.



źródło: www.radio.bialystok.pl​


Białystok FM 99,4 Łomża FM 87,9 Suwałki FM 98,6 Siemiatycze FM 104,1 Białowieża FM 89,4 178,352 MHz (k.5C) DAB+

Copyright © Polskie Radio Białystok