Radio Białystok | Wiadomości | Region: Jak zareklamować nieudany świąteczny wyjazd?
Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
Święta pod palmami zamiast przy choince? Coraz więcej osób wybiera takie rozwiązanie. Nie zawsze jednak hotel wygląda tak jak w folderze, np. okazuje się, że klimatyzacja nie działa, a wczasy trwają 6 a nie 7 dni.
Pamiętajmy, że przysługuje nam prawo do reklamacji. I trzeba działać natychmiast - radzi powiatowy rzecznik konsumentów w Białymstoku Celina Wojciechowska. Już na miejscu trzeba powiadomić o wszystkim pracowników hotelu, rezydenta, a także wysłać wiadomość do biura podróży, w którym wykupiliśmy wczasy.
"Żeby nam potem nie zarzucono, że nic się nie działo, było fajnie, natomiast przyjeżdżamy do domu i wtedy zaczynamy mówić, że było niefajnie" - dodaje Wojciechowska.
Warto więc zadbać o świadków i zrobić zdjęcia. Po powrocie do domu, mamy 30 dni na złożenie reklamacji. A biuro podróży ma 30 dni, żeby się do niej ustosunkować.
Zwykle nie jest to proste, ale można wywalczyć zwrot części kosztów, talon na wycieczkę na przyszły rok. O pomoc zawsze można poprosić rzeczników konsumentów. (mn/wsz)