Życie jest pracą, a praca jest częścią życia – dzięki tej książce dowiesz się, jak połączyć oba obszary, by mieć wszystko pod kontrolą!
Utrata kontroli to naturalna cena, jaką płacimy za swoją kreatywność i produktywność. Cała sztuka polega na tym, by jak najszybciej wrócić na właściwy tor. Pomoże nam w tym metoda GTD opracowana przez Davida Allena. Dzięki niej na nowo uporządkujemy wszystkie obszary swojego życia i przejmiemy nad nimi kontrolę. Zniknie wówczas dylemat równowagi między pracą a życiem osobistym.
By odzyskać kontrolę, musimy tylko mieć sprawdzone narzędzia – a takich właśnie dostarcza ta książka!
Jest to swego rodzaju instrukcja, jak skierować wszystko na właściwą drogę – od poradzenia sobie z przepełnioną skrzynką mailową, przez szczególnie istotne wyzwanie zawodowe, aż po zaplanowanie urlopu. Zadaniami tymi rządzą te same zasady, a gdy zostaną one wprowadzone w szerszą perspektywę życia i pracy, nastąpi doskonała integracja. Praca stanie się lżejsza, a życie samo w sobie będzie pełnym sukcesów przedsięwzięciem.
David Allen – amerykański specjalista do spraw osobistej i zawodowej produktywności, twórca metody zarządzania czasem Getting Things Done (GTD). Jest założycielem David Allen Company, firmy specjalizującej się w zarządzaniu czasem, zwiększaniu produktywności i szkoleniu kadry zarządzającej różnego szczebla. Plasuje się w pierwszej piątce najlepszych coachów w Stanach Zjednoczonych według listy „Forbes”. Jego książki znajdują się na szczytach list bestsellerów i zostały przetłumaczone na 28 języków.
Prywatnie tu: tudorotasokolowska.pl
Prowadzący:
Dorota Sokołowska