Radio Białystok | Wiadomości | Blisko 3,5 tysiąca zgłoszeń wpłynęło do Urzędu Miejskiego w Białymstoku za pośrednictwem platformy CiTTy
Najwięcej spraw dotyczy uszkodzenia nawierzchni dróg i chodników, awarii oświetlenia i sygnalizacji świetlnej oraz zmian organizacji ruchu.
Prawie 3,5 tysiąca spraw zgłosili białostoczanie do Urzędu Miejskiego za pośrednictwem platformy CiTTy. Właśnie mija rok od jej uruchomienia.
Ta bezpłatna aplikacja umożliwia całodobowe zgłaszanie zdarzeń poprzez www.citty.bialystok.pl. Można też dodać zdjęcia do zgłoszenia oraz dokładnego adresu.
W Białymstoku - oprócz aplikacji CiTTy - działa też infolinia, na którą od uruchomienia przed prawie trzema laty do teraz - było prawie 160 tysięcy zgłoszeń. Numer telefonu to 85 879 7979.
Prawie 48 tysięcy połączeń rocznie, czyli średnio 130 telefonów każdego dnia – to bilans działania infolinii ułatwiającej obsługę mieszkańców Białegostoku w sprawach urzędowych.
Po opadach śniegu w Białymstoku są pierwsze skargi na prace firm odpowiedzialnych za zimowe utrzymanie ulic i chodników w mieście.
Platforma CiTTy, która ma usprawnić kontakt między urzędem a mieszkańcami Białegostoku została uruchomiona w czwartek.