Radio Białystok | Wiadomości | Ponad 200 kandydatów zgłoszono do kolejnej edycji konkursu Podlaska Marka
Ponad 200 kandydatów zgłoszono już do tegorocznej edycji konkursu Podlaska Marka. Najwięcej zgłoszeń - 40 - jest w kategorii "produkt spożywczy".
Po 30 zgłoszeń - w kategoriach Kultura i Społeczeństwo. Łącznie, w dziewięciu kategoriach znalazło się 207 kandydatów do Nagrody Podlaska Marka za rok 2019. W tym roku są dwie nowe kategorie: "Biznes” i "Projekt 4.0”, w których można zgłaszać przedsiębiorstwa sprzyjające pracownikom czy projekty związane z technologiami informacyjnymi.
W sumie jest 9 kategorii tematycznych. Pozostałe to: produkt spożywczy, produkt użytkowy, inwestycja, odkrycie, wydarzenie, kultura i społeczeństwo.
Konkurs Podlaska Marka to szansa na promocję nagrodzonych przedsięwzięć oraz regionu w kraju i za granicą.
Nominowanych do nagrody, w sumie 27 (po trzech w każdej kategorii) wskaże specjalna kapituła z udziałem marszałka, przedsiębiorców, mediów, ludzi kultury. Swoją Podlaską Markę Konsumentów przyznają też internauci, którzy będą mogli głosować na przedsięwzięcia i pomysły nominowane w konkursie.
Zwycięzcy otrzymają po 10 tys. zł, statuetki, reklamę w mediach regionalnych i ogólnopolskich oraz szansę na udział w imprezach promocyjnych.
W ramach Podlaskiej Marki nadane też będą dwa tytuły: Ambasadora Podlaskiej Gospodarki oraz Ambasadora Województwa Podlaskiego. Laureatów marek poznamy podczas gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej 29 kwietnia.